Indledning

For at lette administrationen af de support-henvendelser vi modtager, og for at gøre det mere overskueligt for jer brugere, om jeres sag er løst, kan ODEUM Support løsning anvendes, også kaldet Zendesk.

Løsningen findes på denne adresse: http://support.digitaleplaner.dk/

Formålet er, at vi i supporten modtager alle henvendelser ét sted, hvorefter vi kan fordele opgaverne imellem os. På den måde undgår vi, at henvendelser "strander" i mailbokse hos nogen der har travlt, er på ferie eller lignende. I systemet kan vi  alle se og besvare henvendelserne.

For at bruge systemet skal I oprette jer som brugere. Derefter kan I oprette supportsager og følge deres status samt skrive supplerende oplysninger til os.

Når I fremover har brug for hjælp eller har spørgsmål til ODEUM, kan I henvende jer til os via hjemmesiden

Vi følger op på henvendelserne dagligt og ringer tilbage til jer, hvis der er brug for det.

I denne manual kan I læse mere om systemet, hvordan I opretter en support-sag og hvordan I bruger de forskellige diskussionsfora.